22 oktober 2016 |

Va tusan!

Mitt inlägg som jag skulle publicerat i onsdags låg fortfarande kvar i min blogg opublicerat, Äh jaja, nu såg jag ett fel i fotot så jag bytte det ett annat! Här är inlägget iallafall:

Jag har shoppat, igen, två gånger dessutom :D

På bilden är de två inköpen samlade. En del från JE scrap och hobby och en del från Sirana


Mina distanskuddar börjar ta slut så hittade denna förpackning från American craft, hoppas de är bra. Och så tänkte jag att det var dags att testa ännu en distressprodukt! Jag har bara kladdat lite lätt för att se konsistensen men ser fram emot att leka med dem!


Björnens sover stämpeln från Inkido är så fin och användbar O de små kottarna är ett måste på julkorten.


Jag älskar ordstickers! o hittade ett gäng med olika teman och färg från Bella blvd.


Jag köpte en Primastencil, en likadan som jag redan har men ha FÖRSTÖRT. Finnabairprodukter är i princip omöjliga att få bort från stenciler om de fått torka, bara en varning, hehe! I den mystiska påsen är det inte kokain ;D utan transparent embossingpulver, Jag har lyckats få i vit enamell i min burk :( Bara o byta nu!


Och så blev det ett tillskott i distressfamiljen, har faktiskt inga pennor innan så det blir intressant att testa. Jag kommer troligtvis fånga färg med pensel ändå men jag vill ju äga alla färger så detta är ett steg närmare mål, hahahaha!


Ha det gott till nästa gång!
/Maria

0 snälla kommentarer:

Skicka en kommentar