05 oktober 2016 |

Enkla kort

Här har jag gjort tre st enkla kort. Jag tänkte att jag skulle utmana mig själv och använda papper som jag alltid bläddrar förbi. Så det blev en paperpad från MME-Tangerine. Färgerna tilltalar mig inte för 5 öre!
Korten är i storlek 4x4, det är en bra storlek om man vill få ut så mycket som möjligt av ett 12x12 cardstock och ändå få lite yta att dekorera.

Första kortet fick en rosett av papperssnören från Tim Holt och härliga pepp-ord. Orden är också från Tim Holt- idea-ology words remnant rubs. Dessa rub-on ark finns i flera olika utföranden och alla är det "villha-varning" på. De fäster otroligt lätt på de flesta ytor och material, till skillnad från vissa andra som bara släpper delvis eller inte alls.




Andra kortet har fått ett spetsband och några blommor som dekos, Texten "CUTE" har jag embossat.




Sista kortet har jag stämplat dit "hello" och embossat, sedan klippte jag ut en vimpel och satte den på 3d-kuddar. Toppade med några halvpärlor. 




Det var allt för denna gång! Om jag hinner imorgon ska jag fota lite saker som jag fått hem, jag inte kunde låta bli att handla på en rea... hoppas jag hinner,..

Ha det gott tills nästa gång!
/Maria

0 snälla kommentarer:

Skicka en kommentar