01 oktober 2016 |

Utlottning!

Jag lade ut en liten morot på Facebook att om man kommenterat mitt första inlägg här i bloggen tom fredag så skulle jag lotta ut en present. 

Min karl fick dra lott och den som vann är...........................................
..............

..............
trumvirvel.......
................

................
Spänningen är olidlig.......
................

............................................................................................................................






TINA HÄGGLUND!

Trumpeter blåser och folket jublar!! (nåja, typ, det är ju ingen miljon i paketet)







Jag behöver en adress till dig så kommer detta paket på posten! Min epost är mia.fnusan@gmail.com.


Ha det gott!
/Maria

1 snälla kommentarer:

Unknown sa...

Oj, vilken rolig överraskning så här innan man ska lägga sig��. Tack!!! Tacka din man så mycket!!

Skicka en kommentar