15 november 2016 |

Altrad julask

Här igen!

Idag bloggar jag för Moas och visar en ask som jag altrat. 

Mina älskade arbetskamrater känner mig och kommer ibland med sånt som de tror att jag vill ha till mitt pysslande. Denna ask fick jag av en av tjejerna, det har varit labbmaterial i. Perfekt storlek och stadig.

Det blev ett skakmotiv, gjord med ett laminerat blad och så har jag lagt i små gula stjärnor i plast, typ paljett.


Det mönstrade pappret är från Bildmålarna och motivet är en topper från Dixi craft.


Dies som jag använt är en Spellbinder nestabilities och Lifestyle craft- nesting doily squares.


Själva asken är grundad med Gesso, duttat på vit akrylfärg och så har jag embossat locket med Chunky embossing enamel och ett glitterpulver.



Jag tycker att asken blev riktigt fin!

Nu får ni ha det så gott!
Kram /Mia

0 snälla kommentarer:

Skicka en kommentar